Szállítási és fizetési információ
A házhozszállítás munkanapokon történik, csomagolási költséget termékeink után nem számítunk fel!
Szállítási költségek:
1. Banki átutalás (előre) esetén a szállítási költség: nettó: 15 990,- Ft.
FONTOS: A megrendelt mennyiségtől függetlenül csak egy szállítási költséget számítunk fel, tehát NEM termékenként értendő!
A webáruházban való vásárlás feltétele, hogy a Vásárló a megrendelés során magyarországi szállítási címet jelöljön meg. A banki átutalással történő vásárlás esetén a szállítás további feltétele, hogy a Vásárló a megrendelt termék vételárát és kiszállítási díját megfizesse.
• A megrendelt termék vételárán felül a Vásárló köteles a kiszállítási költséget (amennyiben van) is megfizetni a Szolgáltató részére.
• A kiszállítás költségét a Szolgáltató határozza meg a Vásárló által megrendelt termék(ek) árának és mennyiségének figyelembevételével.
• Szolgáltató viseli azt a többletköltséget, ami a termékszállítási akadályokkal összefüggésben merül fel.
• Szolgáltató a megrendelt termék kiszállításáról Magyarország teljes területén futárszolgálattal vagy saját autóval gondoskodik.
A termék megrendelésekor javasolt, hogy a Vásárló telefonszámát adja meg a Szolgáltató részére, így szükség esetén a Szolgáltató, illetve megbízott szállítója telefonon is kapcsolatba tud lépni a Vásárlóval.
Szállítási határidők:
Bizonyos termékeket raktárkészletről szállítunk, egyes termékek viszont csak a megrendelés után kerülnek legyártásra. A termékek adatlapján ezt Raktáron illetve 2-5 hét sorokkal jelöltük. A gyártandó székek várható szállítási idejéről kollégánknál tud tájékozódni elérhetőségünk valamelyikén. A raktáron lévő termékeket a szállítási címtől függően átlagosan 3-7 munkanap alatt szállítjuk, amennyiben ez esetleg valamilyen oknál fogva csúszna, arról telefonon értesítjük a megrendelőt. Ha esetleg bizonytalan egy termék elkészülési idejét illetően, vagy érdeklődne a pontos szállítási napról, kérjük keressen minket elérhetőségeinken!
A TERMÉKSZÁLLÍTÁSSAL ÖSSZEFÜGGŐ TOVÁBBI TUDNIVALÓK
Szolgáltató megbízott szállítója a megrendelt terméket a szállítási címként megjelölt helyen tartózkodó személynek adja át az átvevő személy átvételi jogosultságra vonatkozóan tett nyilatkozata után. A Vásárló elfogadja, hogy Szolgáltató nem vállal felelősséget azért, ha a terméket nem a megrendelést leadó veszi át, ha egyébként a Szolgáltató a terméket a megjelölt szállítási címen adta át.
A Szolgáltató kizárja a felelősségét a szállítás várható időtartamának elhúzódása miatt abban az esetben, ha a szállítási késedelem a Szolgáltató működési körén kívül álló okból – így különösen szélsőséges időjárási viszonyok, nagyszámú megrendelések, külföldi beszállító késedelme – miatt következik be.
A Vásárló felelőssége a termék csomagolásának, mint hulladéknak a megfelelő elhelyezéséről gondoskodni.
Figyelem: Ha a szállítmányozási cég sikertelenül próbálja meg kézbesíteni a fuvarszállítmányt a szállítási címre (pl. senki nincs a címen az átvételhez), akkor felveszi Önnel a kapcsolatot. Ezután lehetőség lesz a rendelés újbóli kézbesítésére, a szállítmányozási cég számára megfizetett további díjazás fejében. A további díj összege a kézbesítési címtől függ; erről a szállítmányozási cég az újbóli kézbesítés előtt tájékoztatni fogja.
A SZÉKEK ÖSSZESZERELÉSE FELÁR ELLENÉBEN TÖRTÉNIK. ENNEK RÉSZLETEIRŐL ÉRDEKLŐDJÖN KOLLÉGÁINKNÁL!
Esetleges reklamációját kérjük, jelezze felénk a info@hungarorim.hu e-mail címen, a (+36) 1 404 3093-as telefonszámon, vagy a Hungaro-Rim Kft. 1163 Budapest, Cziráki u. 26-32. 27-es épület 1.em. postai címen.
Lehetőség szerint adja meg a rendelésszámát, a termék cikkszámát és darabszámát és a probléma leírását, ill. az esetleges mennyiségi eltérést vagy a szállítási sérülést. Kollégáink mindent megtesznek a gyors ügyintézés érdekében!