ÁSZF

1. ÁLTALÁNOS TUDNIVALÓK, A FELEK KÖZÖTTI SZERZŐDÉS LÉTREJÖTTE

A jelen Általános Szerződési Feltételek (a továbbiakban: ÁSZF) a Hungaro-Rim Kft. (székhelye: 1163 Budapest, Cziráki u. 26-32. 27-es épület 1.em.; cégjegyzékszám: 01-09-948287; adószáma: 22998196-2-42; elérhetőségek (info@hungarorim.hu); továbbiakban: Szolgáltató) és az Iroda-butorok.hu által nyújtott elektronikus kereskedelmi szolgáltatásokat igénybe vevő Ügyfél (a továbbiakban: Ügyfél) jogait és kötelezettségeit tartalmazza. (Szolgáltató és Ügyfél a továbbiakban együttesen: Felek).

1.1. A jelen ÁSZF hatálya kiterjed a Magyarország területén nyújtott minden olyan elektronikus kereskedelmi szolgáltatásra, amely a www.iroda-butorok.hu weboldalon (a továbbiakban: Weboldal) található elektronikus áruházában (a továbbiakban: Iroda-butorok.hu) keresztül történik. Továbbá jelen ÁSZF hatálya kiterjed minden olyan kereskedelmi ügyletre Magyarország területén, amely jelen szerződésben meghatározott Felek között jön létre. Az Iroda-butorok.hu áruházban történő vásárlást az elektronikus kereskedelmi szolgáltatások, az információs társadalommal összefüggő szolgáltatások egyes kérdéseiről szóló 2001. évi CVIII. törvény (“Ektv.”) szabályozza, az Ektv. 5.§ (2) és a 6.§ (1)-(2) bekezdéseiben előírt tájékoztatást a jelen ÁSZF “3. Megrendelés” pontja tartalmazza.

1.2. Az Iroda-butorok.hu áruházban történő vásárlás elektronikus úton leadott megrendeléssel lehetséges, a jelen ÁSZF-ben meghatározott módon.

1.3. Az Iroda-butorok.hu áruház szolgáltatásait bármilyen természetes és jogi személy jogosult igénybe venni, amennyiben magára nézve kötelezően elismeri a jelen ÁSZF-ben foglaltakat.

1.4. A Felek közötti szerződés a megrendelő adatlap valamennyi kötelezően kitöltendő mezőjének kitöltését és a beírt adatok ellenőrzését, jelen ÁSZF elfogadását, a szállítási, majd fizetési mód kiválasztását követően, a “Rendelés megerősítése” ikonra kattintással jön létre. A Felek között ily módon magyar nyelven létrejött szerződés írásba foglalt szerződésnek minősül, a Szolgáltató azt iktatja, és azt a hatályos jogszabályi előírások által előírt időtartamig őrzi. Felek között létrejött azon kereskedelmi ügylet (pl.: megrendelések leadása) is szerződésnek minősül, amelyet az Ügyfél a Szolgáltató ügyfélszolgálatán keresztül bonyolít (írásban, személyesen vagy telefonon). A szerződések tartalmáról a Szolgáltató az Ügyfél írásbeli kérésére tájékoztatást nyújt.

1.5. Ügyfélszolgálat: Hungaro-Rim Kft.

Cím: 1163 Budapest, Cziráki út 26-32. 27. ép. I. em.

Telefon: (+36) 1 404 3093

Telefon és Fax: (+36) 1 404 1471

Internet cím: www.iroda-butorok.hu

Email: info@hungarorim.hu


2. REGISZTRÁCIÓ

2.1. A Főoldalon található “Regisztráció” linkre kattintva egy érvényes email cím megadását követően a személyes és cím adatok kitöltésével kerülhet sor a regisztrációra.

2.2. A Szolgáltatót az Ügyfél által tévesen és/vagy pontatlanul megadott adatokra visszavezethető szállítási késedelemért, illetve egyéb problémáért, hibáért semminemű felelősség nem terheli. A Szolgáltatót nem terheli továbbá felelősség az abból adódó károkért, ha az Ügyfél a jelszavát elfelejti, vagy az illetéktelenek számára bármely, nem a Szolgáltatónak felróható okból hozzáférhetővé válik. Az ügyfél jelszavát Szolgáltató titkosítva tárolja, így elfelejtett jelszó esetén csak új jelszó kérhető az “Elfelejtett jelszó” linkre kattintva, a regisztrációhoz tartozó email cím megadásával. A hibásan rögzített adatok megváltoztatására bejelentkezés után, a “Fiókom” ablak “Fiók adatok szerkesztése” illetve “Címek kezelése” menüpontjai alatt van lehetőség. Aktív rendelést érintő adatok módosítására az Ügyfélszolgálati telefonszámokon, vagy központi e-mail címen (info@hungarorim.hu) van lehetőség.

2.3. Szolgáltató fenntartja magának a jogot, hogy a megrendelések beérkezésekor, amennyiben a megrendelő adatainak valódisága kérdéses vagy értelmezhetetlen, az adatokat törölje, és az ezekkel az adatokkal feladott megrendeléseket érvénytelennek minősítse.


3. MEGRENDELÉS

3.1. A Webshop szolgáltatás területi hatálya:

A Szolgáltató által fenntartott adathálózati kezelői felület az adathálózat (Internet) sajátosságai miatt mind belföldről, mind külföldről elérhető. A Hungaro-Rim Kft. jelenleg kizárólag Magyarország területére címzett megrendeléseket fogad el.

3.2. A vásárolt áruk lényeges tulajdonságait, jellemzőit, az áruk használatára vonatkozó utasításokat a konkrét árucikk információs oldaláról lehet részletesen megismerni. Ha a vásárlás előtt az áruval kapcsolatban kérdése merülne fel, ügyfélszolgálatunk készséggel áll rendelkezésére. Amennyiben a Weboldalon található bármely áru minőségével, alapvető tulajdonságával, használatával, használhatóságával kapcsolatban, a Weboldalon közölteknél több információra van szüksége, kérjük, forduljon bizalommal ügyfélszolgálatunkhoz. Ügyfélszolgálatunk elérhetőségeit az 1.5 pontban találja.

3.3. A vételár mindig a kiválasztott termék mellett feltüntetett bruttó ár, amely az általános forgalmi adót (27%) is tartalmazza. A termékek vételára nem tartalmazza a kiszállítás költségét, de a kosár tartalma, a szállítási mód kiválasztása után megjeleníti azt. A Weboldalon keresztül forgalmazott termékek egy részének sajátos jellemzője, hogy többféle összeállításban rendelhetők. Mivel a termékek tényleges ára az Ügyfél által kiválasztott konkrét összeállítástól függően változó lehet, ezért a termékek felsorolása (kategória lista) oldalon az egyes termékek mellett feltüntetett ár az adott termék alapkonfigurációjának árát mutatja. Mindazonáltal az egyes termékek jellemzőit részletesen bemutató termék oldalon feltüntetett ár minden esetben az Ügyfél által kiválasztott aktuális összeállítás tényleges árát mutatja. Hasonlóképp a kosárba helyezett termékek esetében a termék mellett megjelenő ár a kiválasztott összeállítás árát tükrözi. A megrendelés lezárása előtt a fizetési mód kiválasztásakor jelenik meg a rendelés általános

forgalmi adóval növelt bruttó összértéke, melyet az Ügyfél a “Rendelés megerősítése” gombra kattintással fogad el.

3.4. Házhozszállítással történő átvétel választása esetén Szolgáltató a megrendelt árut a visszaigazolás szerinti szállítási határidővel –házhoz szállítja saját szállítóeszközzel vagy szállítmányozó/csomagküldő cég igénybevételével. A megrendelés esetén a kiszállítás díját az Ügyfél viseli oly módon, hogy annak pontos mértéke a megrendeléskor feltüntetésre kerül. A Szolgáltató a szállítási díj változtatásának jogát fenntartja azzal, hogy a módosítás a Weboldalon való megjelenéssel egyidejűleg lép hatályba. A módosítás a már megrendelt termékek vételárát nem befolyásolja. A megrendelés lezárását követően a Szolgáltató kapcsolatba lép az Ügyféllel a rendelés részleteinek egyeztetése érdekében, melynek során a kiszállítás pontos díja az Ügyféllel megbeszéltek alapján változhat.

3.5. A Weboldalról megrendelhető termékek árai változtatásának jogát Szolgáltató fenntartja azzal, hogy a módosítás a Weboldalon való megjelenéssel egyidejűleg lép hatályba. A módosítás a már megrendelt termékek vételárát nem befolyásolja. Amennyiben a Szolgáltató minden gondossága ellenére hibás ár kerül a Webshop felületére – különös tekintettel a nyilvánvalóan téves, pl. a termék közismert, általánosan elfogadott vagy becsült árától jelentősen eltérő, esetleg rendszerhiba miatt megjelenő “0” Ft-os, illetve téves helyiérték megadás miatt nagyságrendekkel eltérő árra –, akkor Szolgáltató nem köteles a terméket hibás áron szállítani, hanem felajánlhatja a helyes áron történő szállítást, amelynek ismeretében Ügyfél elállhat vásárlási szándékától.

3.6. A megrendelést Szolgáltató csak akkor fogadja el, ha az Ügyfél a megrendeléshez szükséges valamennyi mezőt maradéktalanul kitölti. (Ha az Ügyfél valamely mezőt hibásan vagy hiányosan tölt ki, hibaüzenetet kap a Szolgáltatótól.) A Szolgáltatót az Ügyfél által tévesen és/vagy pontatlanul megadott rendelési adatokra visszavezethető szállítási késedelemért, illetve egyéb problémáért, hibáért semminemű felelősség nem terheli.

3.7. Szolgáltató fenntartja magának a jogot, hogy a Weboldalon keresztül elektronikus úton leadott megrendelésekre indokolt esetben telefonon vagy emailen megerősítését kérjen, valamint ennek sikertelensége esetén a megrendelést érvénytelennek minősítse.

3.8. A megrendelés jóváhagyása után elektronikusan a megrendelés már nem törölhető. A megrendelés visszavonását az Ügyfél az Ügyfélszolgálat elektronikus levelezési címén illetve telefonon teheti meg. A megrendelés visszavonása csak a futárszolgálat részére történő átadás előtt lehetséges.

3.9. Ügyfél megrendelés feladásával kijelenti, hogy a jelen Általános Szerződési Feltételeket elfogadja és magára nézve kötelezőnek ismeri el.

3.10. Szolgáltató az Ügyfél vételi ajánlatának (megrendelésének) megérkezését követően köteles Ügyfél részére a vásárlást elektronikus úton (e-mailben) visszaigazolni. Amennyiben e visszaigazolás az ajánlat elküldésétől számított 48 órán belül Ügyfél részére nem érkezik meg, akkor a Szolgáltató ajánlati kötöttsége, illetve Ügyfél vásárlási kötelezettsége minden további feltétel nélkül, automatikusan megszűnik.


4. SZÁLLÍTÁSI ÉS FIZETÉSI FELTÉTELEK

A házhozszállítás munkanapokon történik, csomagolási költséget termékeink után nem számítunk fel!

Szállítási költségek:

1. Banki átutalás (előre) esetén a szállítási költség: nettó: 7900 Ft. (akciónk keretében: jelenleg ingyenes a szállítás!)

FONTOS: A megrendelt mennyiségtől függetlenül csak egy szállítási költséget számítunk fel, tehát NEM termékenként értendő!

A webáruházban való vásárlás feltétele, hogy a Vásárló a megrendelés során magyarországi szállítási címet jelöljön meg. A banki átutalással történő vásárlás esetén a szállítás további feltétele, hogy a Vásárló a megrendelt termék vételárát és kiszállítási díját megfizesse.


A megrendelt termék vételárán felül a Vásárló köteles a kiszállítási költséget (amennyiben van) is megfizetni a Szolgáltató részére.

A kiszállítás költségét a Szolgáltató határozza meg a Vásárló által megrendelt termék(ek) árának és mennyiségének figyelembevételével.

Szolgáltató viseli azt a többletköltséget, ami a termékszállítási akadályokkal összefüggésben merül fel.

Szolgáltató a megrendelt termék kiszállításáról Magyarország teljes területén futárszolgálattal vagy saját autóval gondoskodik.

A termék megrendelésekor javasolt, hogy a Vásárló telefonszámát adja meg a Szolgáltató részére, így szükség esetén a Szolgáltató, illetve megbízott szállítója telefonon is kapcsolatba tud lépni a Vásárlóval.


Szállítási határidők:

Bizonyos termékeket raktárkészletről szállítunk, egyes termékek viszont csak a megrendelés után kerülnek legyártásra. A termékek adatlapján ezt Raktáron illetve 2-4 hét sorokkal jelöltük. A gyártandó székek várható szállítási idejéről kollégánknál tud tájékozódni elérhetőségünk valamelyikén. A raktáron lévő termékeket a szállítási címtől függően átlagosan 3-7 munkanap alatt szállítjuk, amennyiben ez esetleg valamilyen oknál fogva csúszna, arról telefonon értesítjük a megrendelőt. Ha esetleg bizonytalan egy termék elkészülési idejét illetően, vagy érdeklődne a pontos szállítási napról, kérjük keressen minket elérhetőségeinken!


A TERMÉKSZÁLLÍTÁSSAL ÖSSZEFÜGGŐ TOVÁBBI TUDNIVALÓK

Szolgáltató megbízott szállítója a megrendelt terméket a szállítási címként megjelölt helyen tartózkodó személynek adja át az átvevő személy átvételi jogosultságra vonatkozóan tett nyilatkozata után. A Vásárló elfogadja, hogy Szolgáltató nem vállal felelősséget azért, ha a terméket nem a megrendelést leadó veszi át, ha egyébként a Szolgáltató a terméket a megjelölt szállítási címen adta át.

A Szolgáltató kizárja a felelősségét a szállítás várható időtartamának elhúzódása miatt abban az esetben, ha a szállítási késedelem a Szolgáltató működési körén kívül álló okból – így különösen szélsőséges időjárási viszonyok, nagyszámú megrendelések, külföldi beszállító késedelme – miatt következik be.

A Vásárló felelőssége a termék csomagolásának, mint hulladéknak a megfelelő elhelyezéséről gondoskodni.

Figyelem: Ha a szállítmányozási cég sikertelenül próbálja meg kézbesíteni a fuvarszállítmányt a szállítási címre (pl. senki nincs a címen az átvételhez), akkor felveszi Önnel a kapcsolatot. Ezután lehetőség lesz a rendelés újbóli kézbesítésére, a szállítmányozási cég számára megfizetett további díjazás fejében. A további díj összege a kézbesítési címtől függ; erről a szállítmányozási cég az újbóli kézbesítés előtt tájékoztatni fogja.


5. ELÁLLÁS JOGA, MÓDJA, KÖVETKEZMÉNYEI

5.1. Az Ügyfél jogosult a megrendelt termék átvételétől számított 14 naptári napon belül indokolás nélkül elállni a szerződéstől. Az elállási jog gyakorlására az áru (személyes vagy kiszállítással megvalósult) átvételének napjától kezdődően van lehetőség. Az elállás módjáról a távollevők között kötött szerződésekről szóló, 45/2014. (II.5.) Korm. rendelet rendelkezik. Az elállási nyilatkozatot az Ügyfél a jelen ÁSZF 1.5 pontjában megadott adatok között feltüntetett telefonszámon, illetve postai vagy e-mail címen közölheti Szolgáltatóval.

Az elállási jog gyakorlása esetén a termék Szolgáltatóhoz történő visszajuttatásáról az Ügyfélnek saját költségén kell gondoskodnia. Az elállási jog gyakorlásához az árut kérjük a jelen ÁSZF 1.5 pontjában megadott ügyfélszolgálati címre visszajuttatni, hiánytalan csomagolásban. A termék Szolgáltató részére utánvétellel történő visszajuttatására nincs lehetőség.

5.3. Elállás esetén a Szolgáltató követelheti a fogyasztótól az áru nem rendeltetésszerű használatából eredő kárai megtérítését. A fentieken kívül az Ügyfelet az elállás kapcsán semmilyen más költség nem terheli.

5.4. Az e pontban foglaltak kizárólag a gazdasági vagy szakmai tevékenység körén kívül eső célból szerződést kötő Ügyfeleink (fogyasztó) tekintetében érvényesülnek.

6. GARANCIA, SZAVATOSSÁG

6.1. Kötelező jótállás

A Szolgáltatót termékeire vonatkozóan a polgári törvénykönyv és a 151/2003. Korm. rendelet alapján jótállási kötelezettség terheli, melynek értelmében a jótállás időtartama alatt a felelősség alól csak akkor mentesül, ha bizonyítja, hogy a hiba a termék nem rendeltetésszerű használatára vezethető vissza.

A jótállás időtartama (a jótállási idő) a tényleges teljesítéssel, tehát a terméknek az Ügyfél részére történő átadásával, vagy a termék üzembe helyezésével kezdődik. Tartós fogyasztási cikknek minősülnek az egyes tartós fogyasztási cikkekre vonatkozó kötelező jótállásról szóló 151/2003. (IX.22.) Kormányrendelet mellékletében felsorolt termékek, melyekre a jogszabály egy éves kötelező jótállási időtartalmat ír elő.

6.2. Önkéntes jótállás

Termékeire vonatkozóan a Szolgáltató a Weboldalon szereplő tájékoztatóban megjelölt időtartamú jótállást (garancia) vállal, amely a 151/2003. (IX.22.) Kormányrendelet szerinti időtartamnál hosszabb is lehet. Szolgáltató az egyes termékekre vonatkozó jótállás időtartamát legkésőbb a termék Ügyfél általi átvételekor adott garanciajegyen (jótállási jegyen) szereplő adatok útján közli.

6.3. Szavatosság

Fogyasztói szerződés esetében Ügyfél a Polgári Törvénykönyv rendelkezései szerint jogosult a teljesítés időpontjától számított, terméktől függően 1-5 éves elévülési határidő alatt érvényesíteni szavatossági jogait. Ügyfél a hiba felfedezése után késedelem nélkül köteles azt a Szolgáltatóval közölni. Szolgáltató felé. Amennyiben a hiba bejelentésére annak felfedezését követő két hónapon belül nem kerül sor, úgy Szolgáltató a Polgári Törvénykönyv rendelkezései értelmében kötelezheti az Ügyfelet a további használatból eredő többletkárok megtérítésére.

6.4. Ügyfél a Szolgáltató általi teljesítés, azaz az áru átvételének időpontjától, a jótállási időtartam ideje alatt érvényesítheti a jótálláshoz fűződő jogait.

6.5. Ügyfél kizárólag a Szolgáltató által a termék átvételekor átadott jótállási jegy, vagy a kifizetés igazolására kiállított számla bemutatása, illetve átadása esetén jogosult jótálláshoz fűződő jogainak érvényesítésére. Ügyfélnek a vásárlás tényét minden kétséget kizáróan igazolnia kell. Az egyes termékekre vonatkozó jótálláshoz fűződő jogok köréről minden esetben a jótállási jegyben foglaltak irányadók.

6.6. A jótállás időtartama alatt Szolgáltató a jótállási jegyben biztosítottaknak megfelelően vállalja a hibás termék cseréjét vagy kijavítását. Amennyiben a kijavítás vagy a kicserélés nem lehetséges, vagy azt Szolgáltató nem vállalta, Ügyfél választása szerint megfelelő árleszállítást kérhet, vagy a szerződéstől elállhat, ha mindezt a jótállási jegyben vállaltak lehetővé teszik. Jelentéktelen hiba miatt elállásnak nincs helye.

6.7. Ha az Ügyfél a termék meghibásodása miatt a termék átadásától számított három munkanapon belül érvényesíti csereigényét Szolgáltató köteles a terméket cseréjéről gondoskodni, feltéve, hogy a meghibásodás a rendeltetésszerű használatot akadályozza.

7. EGYEBEK

7.1. Kiegészítő szolgáltatások

A Szolgáltató az Ügyféllel kötött egyedi megállapodás alapján többletszolgáltatásokat (tervezés, egyedi kiszállítás, szerelés) is vállal. Ezen többletszolgáltatások díja minden esetben az Ügyfél és Szolgáltató közötti egyedi megállapodás tárgya.

7.2. Adattovábbítási nyilatkozat

Tudomásul veszem, hogy a Hungaro-Rim Kft. (székhelye: 1163 Budapest, Cziráki u. 26-32. 27-es épület 1.em.; cégjegyzékszám: 01-09-948287; adószáma: 22998196-2-42; elérhetőségek info@hungarorim.hu) adatkezelő által ahttps://iroda-butorok.hu felhasználói adatbázisában tárolt alábbi személyes adataim átadásra kerülnek az ________________, mint adatfeldolgozó részére. Az adatkezelő által továbbított adatok köre az alábbi: felhasználónév, vezetéknév, keresztnév, ország, telefonszám, e-mail cím